Bröd 

Har klarat mig i 2 veckor utan bröd, inte en macka, och vad händer? Jo min bror skickar en bild på hembakade bagels! Alltså, nybakad bagel med cream cheese och sylt är ju så gott! Men just nu har jag mål och då får jag avvakta med bagels, förhoppningsvis kommer jag äta bagels många gånger igen, bara inte de närmsta 8 veckorna. 

Vi har haft en fin lördag, till zekes stora förtjusning kom morfar en runda på förmiddagen sen åkte vi till Karlshamn för lite havsluft och promenad med vänner. 


Vi passade på att handla på citygross vilket är en trevlig butik. Grönsaksavdelningen på citygross är verkligen kanon, jag blir sugen på att köpa frukt och grönt när jag går där vilket är ett bra betyg på den som ansvarar för den avdelningen. Att se en chark är också härligt, färsk fisk, ostar, kött, såser och färska råvaror, i Mörrum har vi också en chark, på Coop vilket är toppen och de har bra grejer, om vi skulle sikta på att bo närmare en chark ? Jag handlar alltid på Maxi här i Olofström, smidigt oxh jag är nöjd men det är inte konstigt de känns roligt att ibland se ett annat utbud då vi säkert är på maxi 4-5 gånger i veckan. 

Fick ett litet orosmoln nu på kvällskvisten. Vi Tar så mycket för givet!  Jag erkänner gärna att vissa saker TAR jag förgivet ska vara för evigt och jag kommer fortsätta göra det punkt. 


I morgon kör jag vägning  och idag har jag klarat 65 burpees ! 



Kommentarer

Populära inlägg