Onsdag!

Det har fortsatt vara en hel del jobb i dag, samtal, besked, grubblerier, beställningar, mail, varor, ja det vanliga, skillnad är bara att jag inte är på plats och att min telefon inte tål kyla och dör när jag är ute i backen, skönt? Inte det minsta blir stressad, men om vi bortser från det så har jag gjort lite (märk lite) framsteg idag. 
Jag åker ner smärtfritt i blå och gröna backe men blir det mer får jag en propp i hjärnan och då blir det FARLIGT och jag plogar ner. Om ni visste hur hemskt det är att inte kunna, att inte kunna åka skidor, skam den som ger sig! 


Alla klädda i underställ, nice tycker jag. Inga finkläder med, bara funktionskläder. Fast jag misslyckades med packningen om hag ska vara ärlig, bara ett underställ var till barnen och mig (Andreas fick med sig tre!) jag hade bara en av mina skidstrumor, ja ni hör ju, det blir till att shoppa lite nytt. Men till mitt försvar så trodde jag att vi skulle ha tvättmaskin i stugan, men icke! 

Ungarna gick sin andra dag i skidskola, bra uppfinning det där, och vilka duktiga ledare/ personal de har här, de jobbar med det "där extra" det märks, leende, high-five till alla, hjälpsamma, glada. 




Kommentarer

Populära inlägg