Lördag och oro

Vaknade och var på mindre bra humör, beror på att jag somnade på mindre bra humör med mycket funderingar och oro i kroppen och att Zeke har snurrat och sparkat om vartannat, men med fyra barn i huset är det bara ta sig i kragen mass sig upp och se glad ut! "Fejk it untill you make it"

Andreas skulle iväg på uppdrag idag men skönt att han hann stanna på frukost (så jag fick mitt kaffe serverat) 

Nedan är inte hemma hos mig på frukost utan på  fina Statt, där kan nu gäster klippa sina egna örter och vi har massor med allternativ för både vegan och vegetarianer, you should try IT! 

Som jag nämnt innan äter jag hotell frukost varje dag vilket är lyx och ett privelgum både jag och mina medarbetare har. På helgen tar jag en kopp kaffe och en nutella macka. 

Sen efter frukost och städning var jag bara tvungen att få ut hela styrkan, och det gick väl inte helt smärtfritt men lite svett senare var alla kidsen ute och det skulle tydligen cyklas, vilket är bra, bra när de rör på sig! Men Zeke skulle givetvis också cykla, hjälmen var det noga med och han pinnande iväg med trehjulingen, jag fick gå som en banan och putta på, skulle de andra ner i skogen skulle han ner i skogen, skulle de andra ner för stora backen skulle han också ner för backen. 


Efter det blev det kaninmatning och rengöring av dess bur, Zeke älskar att vara med och ska då vara Inne i buren med kanninen, klart han får! Han blev tokigt arg när jag skulle ta in honom för att sova middag, jag lyckades inte utan han somnade tillslut i morfars famn framför tv innan han tog Viking med sig på simskola.


Så här fint hade Karin, Hanna och Oscar gjort på hotellet nu på förmiddagen för fika sugna gäster. 



Nu till nästa bekymmer, vad ska vi äta till middag idag ? 



Kommentarer

Populära inlägg