2 mil!!!

Skrev just ett inlägg som försvann!!! Finns det något mer irriterande - dagens I-landsproblem!! Hur som helst, bara börja om.... 

Ni som bara legat på soffan idag och stört er på alla i sociala medier som tränat idag, för att ni själva inte orkar - sluta läs nu!!! 

Började dagen som vanligt på helgen med kaffe och nutellamacka då lyckligt ovetande om att jag en timme senare skulle ut och jogga långt. Vi bestämde oss för att åka och hälsa på Andreas farmor och att hag skulle jogga innan dess. Du kanske skulle jogga dit, skulle inte tror det!!! Men efter tio sekunders betänketid så, Tja, varför inte ? Jag älskar att jogga med ett mål, lite att "slå två flugor i en smäll" vi skulle ändå dit och jag skulle ändå jogga. 

Nästan 2 mil kan jag skryta med att jag joggat idag närmare bestämt 18,5 km, känner mig minst sagt nöjd, har inte joggat så långt sedan jag tränade inför New York halvmaraton 2013 

Det är härlig barnslig kännsla när man klarar något, och jag får ett härligt lugn av  att träna och jogga, ju längre desto bättre Och lugnare blir jag, bästa terapin! 

Mitt mål var inte få en bra tid utan att klara ta mig från A-Ö Utan att stanna,gå eller bryta ihop - mission competed 

Kommentarer

Populära inlägg