Malmö

Började dagen med en liten hopplös känsla över mitt hår! Det var fint när jag var gravid och ammade men efter det tappar jag hår och det blir stripit på ett nafs. Ok jag erkänner att det är inte så att jag tar hand om mitt hår, alls, egentligen 
Tvättar och borstar, det är det enda, en gång i månaden plattar jag håret och produkter använder jag inte (för bekväm för det) 

Fick bli tofs idag! Vidare styrde jag bilen mot andra håller idag, mot Skåne närmare bestämt Malmö. Trevligt, var alldeles för längesedan jag besökte First Hotel Jörgen kock, träffade mina fina kollegor här i södra Sverige vilket naturligtvis var höjdpunkten, vi hade nog kunnat surrat i flera dygn tror jag. 



Vi hade en full agenda som vi avverkade, vi hade även visning av hotellets nya fina renoverade rum 

Samt studiebesök på franschise hotell - en bra dag helt enkelt. 

När jag kom hem gav sig Andreas ut på en löptur och jag hängde ute med barnen, det skulle rengöras i kaninburen och då ska man tydligen vara i buren, båda två! 

Såååå skönt att det är ljust till nästan 19 nu, inger hopp om att en ljusare tid är på väg. 








Kommentarer

Populära inlägg