Veckans mål

Veckans löpmål är avklarat inklusive de jag låg efter sedan förra veckan: 19 km avklarade på 3 pass. Mitt mål på 15 km i veckan känns bra, uppnåeligt men ändå ok distans för mig just nu. 

Igår nämnde de på nyheterna att forskning visar att motion motverkar pskykis ohälsa (like we dident know that!!!) som jag ser det krävs det ingen akademiskutbildning för att förstå att det är helt logiskt och sant! För mig är motion   Viktigt, eller jag skulle säga att det är viktigt för min omgivning att jag hållet en balans, blir sur o tvär om jag inte lyckas träna och därigenom rensa huvudet.

Just nu är det fantastiskt väder, klimatet på hösten passar mig perfekt, friskluft, fina färger lagom varmt, det enda negativa är att hösten är för kort! 


Igår var det skördedagen i Olofström, naturligtvis bidrog jag till handeln i Olofström och shoppade kläder, fika, mat samt ett ljuvligt ljus (se bild nedan) det coola med det är att det sprakar, ganska högt så det blir jättemysigt stämning nu när det är mörkt och mysigt ute. 


Zeke älskar sina äpplen, han blir lycklig när han ser ett äpple och släpper inte det förrens han ätigt upp det ( eller jag tröttnar och under vilda protester bender loss det) 







Kommentarer

Populära inlägg