Onsdag

Efter en usel natt, sömnmässigt, tog musten och orken slut redan vid 12 idag, kännde mig helt tömd och lite patisk. Andreas såg direkt på mig att jag var trött det gjorde säkert alla andra också men de vågade inte säga något , då skelar jag nämligen som tusan. Att jag skelar kraftigt och har nedsatt syn har jag levt med hela mitt liv jag vet således inget annat, men det känns som om synen blir sämre med åren (vågar inte kolla upp det)  och när jag har småbarn och tusen andra järn i elden är det just musklerna i ögonen som ger upp först. 

Idag fick jag reda på att det kommer ske en hel del förändringar i min omgivning jobb mässigt, vilket är spännande, tråkigt, inspirerande och fundersamt -allt i ett, den närmsta tiden blir spännande. 

Kvällen hade jag lovat bort mig till Oik och säljande av 50/50 lotter, svärmor kom och tog hand om barnen så jag inte behövde ha trissen springandes i ishallen (får smått hjärtklappning då) roligt för alla parter tror jag. 




Kommentarer

Populära inlägg