Somna på soffan

Jag tillhör dem som aldrig sover på soffan, tycker det är obekvämt och framförallt opraktiskt, men två dagar i rad nu har jag inte lyckats hålla ögonen öppna. Jag är helt slut efter en arbetsvecka, men det är ganska skönt kännsla ändå, skönt att ha jobb som jag älskar, skönt att ha världens man som stöttar mig både i jobb och privat, skönt att ha fina och friska barn, allt rullar på helt enkelt. 


Så här såg det ut på min förmiddags löptur, 8 km i friskluft, fina färger och det bästa av allt är att den blev av! Är så tacksam för jag får dessa stunder, jag reflekterar, löser problem och lägger nya idéer! 
Jag har satt upp mål för min löpning varje vecka, 15km ska jag få till och det är skönt att förhålla sig till, nu vet jag att jag MÅSTE jogga 4 km i morgon, jag får "skylla mig själv" att jag inte hunnit tidigare! Jag har alltså inget antal att rätta mig efter utan det är distansen som ska nås, om jag gör det på 2-3 eller 4 gånger är helt upp till vad jag har gör möjligheter till träning just den veckan. 


Idag har jag varit på jobbet i några timmar, skulle fixa löner och allmänt månadsslut fix, fick också duka till kvällens beställning, och sådant tycker jag är kul, har saknat de bitarna lite. 

Dessa godisarna var coola "don't mind if I do" typ ! 



Kommentarer

Populära inlägg