Straffrunda

Hinner inte med,, livet går just nu i 190 blås, måste dock erkänna att jag trivs lite i detta, hjärnan hinner inte spåna iväg på massa annat (mina hjärnspöken) då jag har fullt upp med "här och nu", men en inbokad semester hade inte varit helt fel - nu tänker ni " men jisses du har ju varit ledig i ett år" och då tänker jag att antingen har ni inga barn eller har ni glömt hur det är -att det INTE  är "ledigt" när man är hemma med småbarn!! Misstolka mig inte, Jag har njutit av att vara föräldraledig men jag njuter nu av att vara "ny" på jobb och få känna mig behövd på fler plan än enbart i min mammaroll.

Nedan är för ett år sedan, då hängde vi på café o fikade med storebrorsan. 

Nedan är där jag blandannat hänger nu om dagarna: 


Zeke är en glad, pigg och väldigt livlig kille, det går hur bra som helst för honom på förskolan, han äter, sover, leker och klättrar!!! 

Denna veckan har jag hitentills fått till en joggingtur - 6 km i måndags, och jag måste ut på minst två till då det inte blev någon löpning i söndags och därav kom jag aldrig upp i mina 15km förra veckan, då blir det straffrunda denna veckan. 

Just nu är det hotellfrukost, utelunch och så lite eftermiddagsfika på det - varjedag! bara kanelbullen vi blev bjudna på igår borde ge straffrunda 


Kommentarer

Populära inlägg