Lördags häxan

Helt vanlig 4-barns lördag och mina nerver sitter som vanligt stora delar av dagen utanpå kroppen, vilket gör att jag nu halv nio är helt slut och ligger på soffan. 

Tidigare idag har vi varit på Halloween fest inne i centrum i Olofström. Jag tar varje tillfälle i akt att spöka ut mig och passade då på idag att ta fram maskeradlådan. 


I allt annat som skulle ske idag glömde vi bort två av barnens aktiviteter, de märkte det dock inte, så ingen skada skedd, men störigt för mig, ingen ordning alls. 


Pumpor lyckades vi också skapa, som vanligt tycker barne det är roligt att pyssla Max 10 minuter sen får jag göra klart och naturligtvis plocka undan och städa upp, men så får jag skylla mig själv då det är jag som drar igång "skapandet". 


Bilden nedan var min middag igår, var ute på fox & anchor med mina kollegor på First Hotel Statt, så trevligt! God mat, music quiz och härligt sällskap. Verkligen roligt när alla i personalen kommer (med undantag för två som hade giltiga skäl att inte dyka upp; ) ) det värmer och stärker en mot framtiden. 




Kommentarer

Populära inlägg