Fortfarande krasslig

Nu har jag varit förkyld i över en vecka, stressande värre. En dålig ekvation just nu, jag har inte tid att vara sjuk men sjuksyster sa att det enda som hjälper är vila och tid. Jag blir jättestressad av att inte kunna ge 100% på mina två hotell och på hemmaplan. Felet jag gör är att jag inte är hemma och vilar i två dagar och sen är det över, nej jag tänker att jag "har inte tid" att vara hemma så då blir det en hel vecka som är halvdan istället (är halvdan ett riktigt ord?). Är trots detta nöjd med veckan, fått två inkomstbudgetar godkända, anställt två nya medarbetare, haft min första lunch på två år och världens första popup lunch -det kom ca 70 pers.


 Vi har även varit på Zekes första föräldrarmöte, vi fick se att han målat teckningar, hur coolt är inte det, zeke 14 mån har skapat egna tavlor, minns inte den känslan Sedan Viking (tyvärr) Men blev så glad av att se hur han hänger med. 

Har inte joggat på över 1 vecka vilket börjar tära på mitt humör, att jogga lättar upp alla funderingar och släpper spänningar, jag vet dock bättre än att börja träna med förkylning i kroppen, livsfarligt 

Har massa små projekt på g lite här och där, både i Karlskrona, Olofström och hemma, det tar lite tid att få det som man vill men bra blir det i slutet (oftast) 





Kommentarer

Populära inlägg