Manlig förkylning

Jag har råkat ut för en riktig förkylning, känner mig sjuk och ynklig en manlig förkylning helt enkelt. Började i fredags kännde mig seg, ont i halsen och var varm. Det som retar mig mest är att jag kom efter med mitt veckomål, att jogga 15 km i veckan, vilket egentligen är stunt samma då jag inte tränar för något speciellt, 6km blott avklarade denna veckan. Eftersom jag mår lkass även idag dröjer det minst 2 dagar innan jag kan springa igen och ska jag ta igen de 9 km jag bommade denna veckan är det rejäla turer jag måste ut på i slutet av veckan, vi får se hur det blir med det där. 

Kidsen har haft fullspeta som vanligt när det är "barnhelg", middag med farmor i fredags, aktiviteter med mormor på lördagen, buslandet idag, pyssel, nya kläder, utelek, spökrunda, hyss är ett axplock av allt vi hunnit med. 


Zeke älskar att "hänga på" vad de andra gör, mindre uppskattat oftast dock, 





Kommentarer

Populära inlägg