Premiär

Idag har jag premiär sprungit med kortathights, ett sådan plagg jag som tonåring svurit på att aldrig bära, men nu har visheten kommit ifatt mig! 
Och vet ni vad, det fungerade perfekt, ingen skav, inga nya sår, så tack till mamma som lät mig låna hennes. 


6km i värmen och det var härligt, jag har inga problem med värmen, tycker tvärtom att det är ganska skönt att springa när solen gassar. Idag valde jag att jogga utan runkeeper, så jag slapp min egen tävlan men kilometertider, och för dagen känndes det som ett bra beslut  och det fungerade, en lätt avslappnad runda. 

I helgen har det som vanligt varit fullfart med 4 ungar. Ridkalas för tindra, bio för grabbarna, lekplatsen, fika, bus i mängder, trädgård, fiske, stallet ja listan kan göras lång. För mig är det kanon att få avsluta dagen/ helgen med en joggingrunda, lugnande och som terapi för mig. 









Kommentarer

Populära inlägg