Media

Idag har det varit fulltös, som vanligt när det vankas kalas hemma hos oss är det tre barn (Zeke har ännu ingen åsikt om detta) som väntar och räknar ner minutrarna till gästerna ska komma. Av erfarenhet valde vi att förlägga kalaset på FM för att det passar helt enkelt oss bäst och gör det behagligare för alla. Kalas innebär att jag får massa bärhjälp av Zeke, så även idag, och det uppskattas enormt. 

Tack vare ett tidigt kalas hann vi även med Vikings simning och det resulterade i tre nya simmärken med hem, stolt som en tupp! 


Tog mig en kvällstur idag på blott 6 km, jätteskönt, när jag efter ca 3km svängde av på Blekingeleden var jag pigg i benen och att springa på stig tycker jag är roligt så det var lätt och kul att trycka på lite 


De sista kilometerna gick snabbast och även det var en skön känsla; att ha ork kvar in i det sista! 



Idag fick jag lite media i sydöstran
Ang mitt "nya hotell"
Som jag börjar på som hotell direktör när jag kommer tillbaka efter sommaren, och jag är så tacksam för alla kommentarer och "gilla" markeringar på Facebook -kul 


 

Kommentarer

Populära inlägg