6km med förkorta hälsenor?

I ca 3km kändes det som om mina hälsenor var för korta på dagens löppass,  är det skorna (för gamla?) är det dålig fotgymnastik (läs obefintlig) eller är det åldern som gör att jag har lång uppvärmningssträcka? Efter 5-6 km så är det ok och kroppen inklusive hälsenorna känns uppvärmda. 


Lyssnar på ny podd nu - framgångspodden, jag lyssnar så fort jag får chansen, i bilen, joggingtur, promenader, när jag bakar och så när jag klippet gräset. Vill ni lyssna på spännande människor och få peppning i livet rekommendera jag skarpt att lyssna på denna podd.

 Innan lyssnade jag på "unika människor" och det ger också mig peppning, även där är det med spännande människor, dock är "unika människor" inriktat på triathlon och just ultralopp (allt över maraton) vilket som sagt ger mig peppning men absolut inget jag jämställer mig med eller eftersträvat i min träning. 



En av mina bättre selfies, som ni ser är mina pigmentsfläckar kvar som  jag drog  
På mig under graviditeten förra sommaren, rynkorna blir bara fler kring ögonen. Min skelhet blir varken bättre eller sämre med åren, men jag är livrädd för att få sämre syn än jag redan har.

Nu blir det duschen och sen ska vi nog testa stenugnsbakade pizzorna i "Röshult". Till lunch idag tog vi MC Donalds och igår blev det langos på Holje marknad, tur att jag springer lite då ich då  annars hade jag nog rullat fram av all mat jag "unnar" mig. 

Här är en till som springer när som,,,, 




Kommentarer

Populära inlägg