Håller på det ett tag

Jag kan inte säga ännu var jag ska börja jobba härnäst, jag får hålla på det ett tag till. Det bolaget vill såklart först göra ett egen press släpp utav denna nyhet, försåtligt och proffsigt! Ni får alltså vänta lite till. Men jag är överväldigad över hur många som hört av sig på olika sätt, ni är underbara, förgyller mitt liv Vissa är nyfikna på mitt nya, andra arga för jag ska sluta, vissa sugna på att söka min tjänst, vissa vill bara önska lycka till och hoppas vi hörs framöver. Oavsett varför välkomnar jag alla samtal, sms, dm, snap, Messenger, inlägg, mail, det är trotts allt en av de sakerna som jag tycker är absolut roligast, kommunikationen och engagemanget med människor och oss emellan.  

Nedan ser Ni bilder från premiären 2019, årets höjdpunkt! Just denna premiär blev extra lyckad med fina gäster, fisk som fångades, bra väder, kul upplägg med "soffan" och tältet. Ska bli spännande att se hur detta event kommer bli i framtiden med tanke på covid-19s framfart. Det kommer börja fiskas kl 09:00 den 27 Mars även detta år, ingen folkfest men planer har vi......  









Kommentarer

Populära inlägg