Håll till godo

 Nu får jag skärpa mig här inne, fick väldigt många läsare efter gårdagens inlägg. För er som är nya ber jag om ursäkt redan nu, min stavning är inte vad den borde vara, jag gör mitt bästa. Det är en kombination av min dyslexi och min oförmåga att ta det lugnt, läsa om, göra saker snabbt som gör att särskrivningar, stavfel och meningsbyggnadsfel är faktum i mina texter, men åter igen jag jobbar på det och är det för irriterande så sluta läs.  

Jag har alltid skrivit, när jag var liten skrev jag dagbok under våra familjesemestrar, och nu på äldre dar blir det blogg och verksamhetsberättelser. Jag älskar pennor och  anteckningsblock, köpte faktiskt ett pennskrin förra året, men gillar också teknik vilket underlättar när man är kass på stavning. Jag började skriva här för att komma ihåg vad jag tränade efter jag fött Viking för nu 11 år sedan. 

Ang min uppsägning så har min telefon aldrig ringt så mycket, Messenger plingar på och uppmärksamheten är enorm. Jag väljer att se det som positivt, om Ni viste hur många glada hejarop jag fått, det värmer och stärker enormt. Människor som tycker att jag gjort ett bra jobb och som kommer sakna mig, jisses vad det värmer. Självklart finns det de som firar och skålar att jag ska sluta också, det finns alltid två sidor och det något man måste vara medveten om i denna position (om jag har någon som läser här som tänker söka) att bli omtyckt av alla går inte. 

Tjänsten ligger ute nu, om du är rätt person och vill driva detta fantastiska ställe framåt, med förhoppningsvis mitt arbete i ryggen så finns det alla möjligheter:  

Lediga jobb på Sveaskog


Bilder från Grand Travel Award där vi vann Ekoturism föreningens hållbarhetspris 2018, också en rolig del av jobbet, nu är detta före Corona naturligtvis. Och glöm inte att i och med vinsten av Guldeken 2020 blir Kronolaxfisket per automatik nominerade till stora turist priset i Sverige, det blir väl en fin uppgift för min efterträdare att ha möjlighet att kamma hem Hela Sveriges turistpris - hål tillgodo säger jag!  





  

Kommentarer

Populära inlägg