Stockholm

Idag har jag spenderat dagen i Stockholm, det må ha varit i jobbärende men jag måste få säga att det har varit en härlig dag, lång men givande! 


Jag har träffat härliga kollegor, givande och utvecklande möte med en extern leverantör. Jag har dock en hel del arbete kvar att utföra som görs på hemmaplan, men det ser jag också fram emot att ta tag i. 

Lunchställe på Skeppsbron: 


Just nu sitter jag och väntat på att få borda planet och funderar på varför jag / vi inte åker till Stockholm offtare, smidigt att åka upp och ta sig in till centrum till och med om man har barn. 

En annan fundering jag har är om mitt bröst kommer explodera av trycket när vi ska starta? Jag ammar fortfarande Zeke lite och ni kan ju själva räkna ut hur det känns nu 14 h senare, tanken var att jag skulle haft pumpen med mig, men den glömde jag klart hemma - det spänner och känns allt annat än skönt! 

Kommentarer

Populära inlägg