Nya Dojer

Idag har jag köpt mig nya löparskor, det är alltid ett svårt beslut tycker jag, dels har det blivit galet dyrt med bra skor och så finns det så många olika. Idag var jag lite crazzy och bytte märke, köpt mig ett par Nike vilket jag inte jag haft sedan mina kastskor (skor gjorda för att rotera i) 


En rolig sak som hände i butiken var att killen som hjälpte mig sa efter ca 10 min " är det där Andreas son?" Och menade givetvis Zeke som var med ,,, ja sa jag med stor blick och förvåning. Ca 1 h senare mötte mamma (min mamma alltså) sin kusin och även hon utbrast " jisses så lik Andreas" Tydligen är de lika de där två och tydligen känner alla Andreas ?!  


Mamma ställde upp som barnvakt nu på kvällen då jag genast ville testa mina nya skor, och shorts och linnet som också slank med i köpet 


8km i lätt duggregn gick fin fint, med mig hade jag Gunhild Stordalen, ja inte fysiskt men i öronen. Gunhild har varit sommarpratare i P1, nu hann jag inte lyssna klart men det jag hann med var intressant, ska komma ihåg att lyssna klart i morgon. 






Kommentarer

Populära inlägg