Katastrof!

Whats worng with the world? 
Hur kan en man få ställa till det så här, det borde inte vara möjligt! Är det så kanske att vi människor kanske alltid ska prövas, att det alltid ska vara något som är oklart, ostabilt och osäkert?  Ja jag tror kanske att det är just så, vilket såklart går emot helt hur jag vill leva mitt liv, i fart & fläkt, ja naturligtvis men helst i harmoni och fred som bas! Är det så att han, han den där puttin, väntade till pandemin var över bara för att jävlas? att så fort människor fick lite andrum så tänkte han att "nu nu slår jag hål på den där bubblan att saker ska bli som vanligt igen". Ja huamejama, var ska detta sluta? och hur? Jag har flera vänner som kollat upp närmsta skyddsrum, packat prepping väskan. Jag lever fortfarande i förnekelse och har inte vidtagit några preparerande åtgärder ännu. 

Det har varit flera tecken på att det varit lite mycket och förvirrande för mig på sista tiden, min mardröm sedan i måndags är en sak, att jag fick körförbud på bilen igår på grund av utebliven besiktning en annan, jag hade också glömt att betala min domänadress så hela familjens mailadresser var låsta. Allt detta är nu löst dock, men det är inte bra! 

Kommentarer

Populära inlägg