343 36

Torsdag och en vecka som humörmässigt varit lite upp och ner, i måndags var jag på topp humör, kände att jag kontroll och tyckte jobb och övrig var toppen, sen har den känslan sjunkit lite ju längre in på veckan vi kom för att pika, i negativ riktning, idag! Stresskänsla i magen och allmän olust. Antagligen ett I-landsproblem med tanke på vad som händer i världen, men i min lilla värld så blir det obalans när jag är i just det, obalans. I morgon är det fredag och på fredagar vill jag gärna ha balans, jag är dock extremt orolig att det inte kommer bli så, hoppas jag har fel. 

En sak som har varit roligt i veckan är att dessa (se bild nedan) orange containers är på plats i Älmhult. Det är helt obegripligt för andra att förstå varför dessa är lite extra roliga att ha på plats, men det kanske jag snart kan dela med mig av. De är så fina tycker jag, söta som attans!    



Kommentarer

Populära inlägg