Out and About!

Idag har jag suttit på en launch, SAS launch på Kastrup, vilken go känsla, det var över 3 år sedan jag flög någonstans. Märkligt, jag vet att det finns två sidor av detta, det är inte bra för miljön och allt det där, men om vi struntar i det eftersom jag redan konstaterat att jag inte är någon stor belastning för koldioxidutsläppen i luften. Jag tror det blir en extra go känsla nu när besöken på flygplatser sker mer sällan samt att det är en hel del att rodda med innan en resa är möjlig. Barnen ska ha någonstans att vara och Loke ska ha någonstans att vara, det blir 5 olika ställen totalt då alla barnen är hos sina andra föräldrar förutom Zeke som då är hos min mamma, som för övrigt fyller år idag, så har du inte redan grattat henne - gör det! 

Vi ska åka till Norge, jätte högt upp i Norge och som Ni säkert redan förstått så är jag super pepp på att komma iväg, idag känns det nästan som att resan är målet. Det är något vist med att vara på väg någonstans, min man reser som en galning så han måste gilla det mer än mig, tror dock inte att han reflekterar lika mycket över det som jag! Smidigt också att kunna sitta och jobba precis som på vilken co-working plats som helst, fast med all- inklusive, alltså på Launchen. Här finns allt, WiFi, mat och dryck i mängder, nyttigt sådant också. 

Denna veckan är jag supernöjd med att jag lyckats få till träningen, det har varit utmanande med konferens i två dagar och så resa nu i helgen, men vill man så går det. Jag tränade på Hotellet tidigt i tisdags, på lunchen i onsdags och så räknar jag med att få till ett pass på denna resan (vet att de har gym på Hotellet) Som vanligt är det teknik träningen som inte blir av alls, och kommer inte ske på två veckor nu, jag förlitar mig på muskelminnet ; ). Kosten har också gått bra, jag är mäkta stolt över mig själv att inte äta något godis eller kakor på veckodagarna nu i två veckors tid, det är verkligen en uppoffring för mig, speciellt efterrätter och kakor. 

Se men inte äta .....





Kommentarer

Populära inlägg