Måndag 

Söndag, vilket känns sådär. Denna minstingen i familjen stuntsr dock högaktningen i vilken dag det är, han är jämt glad och sprallig. 


Innan älskade jag måndagar, det var den bästa dagen, då började äntligen veckan och alla härliga utmaningar stog för dörren och möten med både härliga kollegor och gäster, idag har jag lite söndags ångest, hur ska denna veckan bli ? Gör jag rätt? Tänker jag rätt ? Hur kommer den reagera på detta beslut osv,,,,, maler i huvudet. 


Idag har vi tagit oss i kragen och ska skärpa till oss med mat & träning, ser fram emot känslan! Träning är den bästa medicinen mot alla bekymmer och huvudbry, så jag räknar med en win win i detta. På träningsfronten deltar vi även i en 30-dagars burpee utmaning - har kommit till dag 9 och avklarat 35 st - skitjobbigt och jag förstår inte hur jag ska klara göra 100 st (vilket är målet). Jag har massor med träningsmål jag vill uppnå, inte på någon tävling eller elitnivå men för mig själv och mitt eget ego. 

Idag ville zeke leka med morfar, helst att morfar skulle hämta honom, vi enades om att han kunde ringa morfar och fråga om han Kunde hämta honom från dagis någon dag, sagt och gjort så ringde han "heee mofa" ,,, så gulligt. 

Nu ska jag njuta av det sista på denna söndag och intala mig att måndag kommer bli en fantastisk måndag, det är ju faktiskt bara jag som bestämmer detta!!! 

Nu skapar vi en oförglömlig vecka 43 ✨


Kommentarer

Populära inlägg