Måndag-fredag! 

Det börja sakta sjunka in att jag lever helt annorlunda nu, mer "normalt" (vad det nu innebär) jobb måndag till fredag och helt plötsligt möjlighet att både ha fritid och en helg - märkligt! Jag vet faktiskt inte om jag gillar det ännu dock, men det har mer med andra faktorer att göra för visst gillar jag att kunna ha en egen hobby, träna och bara kunna vara hemma på ett helt annat sätt. 

Mycket snack om pengar på olika sätt nu sista veckan, aktier, lån, banker, byta bank, ändra konton, reglera, flytta, rådgivning ect allt för att säkerställa en trygg framtid för barn och oss själva på bästa sätt. För mig är det viktigt att ha koll på sin ekonomi och ha en trygghet och en plan. Jag är född i Småland så visst tusan är jag lite snål mellan varven men jag förespråkar inte att pengarna ska bara ligga å skräpa på banken heller eller jo lite, jag gillar att titta på pengarna på banken. 

Nu är det snart fredag igen, skönt! Ser dock fram emot morgondagens HLR utbildning. 


Kommentarer

Populära inlägg