En bra dag! 

Oftast skriver jag när jag behöver gnälla av mig lite, skriver lite för de gångerna jag behöver gnälla mycket KAN jag inte göra det här, av många anledningar, vissa kan ni säkert räkna ut själva, det hade försvårat mitt liv helt enkelt och stämningen kunde ju minst sagt vara stel i vissa sammanhang. Nu får Andreas och utvalda vänner höra mitt gnäll och leka psykologer, har även hittat lite nya bekantskaper som fungerar som psykologer. Kan vi alla bara enas om att jag har rätt och mitt sätt alltid är det bästa ? Ok ? 

Skämt o sido, Idag har varit en bra dag, kom hem från jobbet nöjd, glad och faktiskt full av energi det var ett tag sedan och det har varit efterlängtat. Har varit på möten och hållt presskonferens, det sammanfattar min dag - bra dag som sagt. 


Denna veckan är det höstlov, i vår värld innebär det alltid att barnen har lov hos sina andra föräldrar och vi jobbar mer, så ser ett lov ut för oss. Nu har vi zeke och han är på dagis som vanligt, inget liv för honom, hemska vi är va ? 


Vi har massor med roliga saker på G på jobbet, spännande utveckling och enorma potentialer ligger framför, love it! 


Jag har tydligen bra vibrato i min röst, jobbar med diafragman, då slår man igenom tv-rutan bättre och det är lättare för tittarna att uppfatta och ta till sig det jag säger - det ni, nu vet ni det! 

Kommentarer

Populära inlägg