Hår! 

Jag går till frissan två gånger om året ungefär, kanske tre om jag hinner. Jag brukar förvänta mig stordåd, en total makeover, jag vet logiskt att jag inte kommer se ut som bilden jag har i mitt huvud men jag slutar inte hoppas! Att lägga tre timmar hos frisören är för många lyx, jag känner mig bara stesssad, en eller Max två det funkar men den tredje är hemsk. 

Förra veckan var jag hos frissan, fick kanon service och jobbet hon gjorde var bra men jisses vad jag känner mig tråkig nu. Färgen ser ut som om det vore min naturliga och det var det jag ville ha, men återigen jag känner mig tråkig och 10 år äldre. Livet är kanske för kort för att ha tråkigt hår? 

Jag tycker håret känns slitet när jag blonderar det, utväxt och tjorvigt. Kort hår vill jag inte ha just nu fast det både är snyggt och praktiskt, rött hår är så snyggt på andra , Hursomhelst trivs jag inte just nu men jag ska ge det lite tid för att se om jag ändrar mig. 

Kommentarer

Populära inlägg