Träning o tipsrunda

Dagen träning bestog av 6km löpning följt av 10 x 3 burpees, knäböj och upphopp och armhävningar. Jag försökts få Viking att träna med mig men han tyckte det var töntigt och vägrade, han fotade istället. 


Jag blev inspirerad av en dokumentär vi tittade på tidigare idag som handlade om crossfit och crossfit games, vilka vältränade människor, helt galet. Jag tycker det är coolt med starka personer och blir lite knäckt av tanken på att jag aldrig kommer komma dit själv, det säger jag inte för jag har dåligt självförtroendet  utan för att jag förstår hur mycket tid man måste lägga ner på det för att nå deras kapacitet. 


Vi har också varit i Ringamåla och gått tipsrunda och fått god fika hemma hos Andreas farmor, lika mysigt och gott varje gång, 









Kommentarer

Populära inlägg