Straffrunda

Igår blev det på tok för mycket vin vilket resulterade i en väldigt seg dag, har inte gjort många knop. Jag kan inte förstå att jag lyckades bli så dålig, var det verkligen vinet eller var det något i maten jag inte tålde (OBS ironi). Vi hade en trevlig kväll igår med vänner på middag, spel, bad, vin. Det enda som inte gick enligt planen var min pannacotta, den blev på tok för lös och att jag åkte ur pokermatchen för tidigt, det är trevligt med att ha bra människor runt sig, saker behöver inte bli så omständigt eller märkvärdigt, nu kanske inte gästerna uppskattade att jag inte borstat håret eller tagit på mig deo, men de är väluppfostrad och sa inget, gött! 


För en gångskull sov jag när Zeke sov idag, tog varje tillfälle att ligga ner men jag tog mig i kragen och joggade 6km, lite som en straffrunda för mig själv och mitt dåliga vinsinne! Gick förvånansvärt bra och det är först nu på kvällen jag känner mig som människa igen. 



Fick bli riktig bakismat idag i form av pizza och läsk, kan vara därför det gick hyfsat lätt att springa ikväll, kolhydrat och sockerladdat hela dagen. 

Här hemma får vi hänga med i svängarna, vänder vi ryggen till så vips har han klättrat upp på inredningen 


Kommentarer

Populära inlägg