Dansstopp?

Nu var det så där längesedan jag skrev igen, och ändå har jag så mycket jag skulle vilja dela!

Helgen som gick var grym, det var Gala, Gilla Karlshamns Galan som stod på Agendan. det var prisutdelning, middag, fest och galej! Och fråga mig inte hur det gick till med vips så stod vi på 90-tals fest ute på piren mitt i natten, i långkjol, i glittrig långkjol och kavaj - jojomensann, och inte skämdes jag för det!  Jag var på strålande humör, kände mig på topp, och då tar jag gärna över så mycket jag bara kan, helt utan tanke på andra! Jag ber om ursäkt om någon blev undanskuffad när jag dansade hejvilt eller om någon kände sig mindre sedd och hörd för att jag råkade vara i samma rum, det blir så ibland! När Andreas skulle förklara för barnen dagen efter att "Mamma" dansade, undrade Zeke genast om det var dansstopp? nja, i så fall så uppfattade jag inte att någon tryckte på stopp! 


Ovan: Tidigt på kvällen Nedan: väldigt sent på kvällen ; ) ! 



Skulle kunna skriva en uppsats om hur kul kvällen var, men jag nöjer mig där! Jag hoppas det inte dröjer alltför länge innan dansen kommer fram igen, det var riktigt roligt att få dansa loss. 
Tanten kan ännu!
 


  

Kommentarer

Populära inlägg