Alla sidor av mig och håret! 

Idag när vi tittade på Lets dance och numret med Marie Mandelman, nämnde min man att ”du kanske borde ha sådär två färgat hår” men sen kom han på att det funkar inte då jag har så himla många sidor och man måste se helheten! Det var både väldigt fint sagt men också väldigt förvirrande. Man måste se helheten annars är det omöjligt att stå ut med mig ? Eller man måste se helheten så det goda faktiskt väger över mina dåliga sidor? Eller är jag så komplex att det krävs en helhet för att överhuvudtaget förstå sig på mig ? Ja frågorna är många och jag är övertygad om att intention var god! 

Jag har för övrigt haft alla hårfärger man kan tänka sig och tro det eller ej, personligheten sitter inte i håret alls! 

På tal om hår, jag har aldrig haft så långt och tjockt hår som jag har just nu, lite stolt över mitt hår faktiskt, att jag inte tröttnat och klippt av det, drastiskt bytt färg igen förvånar mig! Det hänger lite ihop med ovan, håret för mig är en bi sak, ingen prioritering, ”det är bara hår”

Kommentarer

Populära inlägg