Avslutning - lyckligt lottad

Jag fick order om att infinna mig på jobbet ca 17:15, absolut inte före 17:10, inget mer än en tid! Jag tycker det är så härligt att få bli överraskad, samtidigt som det är jobbigt att inte ha kontroll. Jag kom i exakt utsatt tid och där var de, alla på jobbet stod utanför, finklädda och väntade med skumpa. Vädret var kanon, solen sken. Näst på schemat var att åka släp efter fyrhjulingen, vilket var mycket trevligt, de hade satt stolar i släpet så det var riktigt bekvämt, och oväntat! Anders körde oss utmed ån och vi vinkade likt kungligheter på de fiskare som var ute. Jag var oerhört lättad, jag trodde de skulle slänga mig i ån på en luftmadrass! 

Efter åkturen var det middag, fantastiskt trerättersmiddag på Kronolaxen, sen var det en överraskning efter den andra, det var en lek, som bara jag skulle leka "hur väl känner du oss", som jag tror jag klarade med bravur, jag är lyhörd som få! Sen var den den jobbiga biten, TAL, började såklart Böla 1 minut in i Stefans tal, så fint och så oerhört välformulerat, jag är fortfarande berörd, en annan Stefan höll också tal och det var lika jobbigt det. Hela kvällen blev så bra, jag är oerhört tacksam. jag fick blommor, en gigantisk bukett, vin i olika former, choklad, ett limeträd men bäst av allt, fina ord, lyckönskningar, värme och kärlek!  







Helt perfekt !

Kommentarer

Populära inlägg