Hitta mig själv igen...

"Allt jag behöver nu är att hitta mig själv igen, kommer kanske inte att bli lätt" denna låt ekar i mitt huvud just nu och det är ganska passande. I tre dagar har jag haft dagar utan några måsten, skönt skulle nog de flesta tycka, förvirrande och stressande för mig. 

Två av dagarna fick det bli fika, lunch samt genomgång av affärerna här i Olofström, detta fyller ju som bekant inga dagar men gav några timmars tidsfördriv. 


Behöver sysselsättning, hobby? Kanske dags att boka en resa, Mallis eller älskade  New York ? Eller hälsa på en god vän I Polen kanske, ska lägga ett mail direkt! Återkommer i rese ärendet, varnar dock försatt det kanske enbart blir Hanö eller liknande, vilket inte är fy skam det heller. Min dröm är Maldiverna och tillbaka till Hawaii. 

Nu måste jag genast maila och googla
 

Kommentarer

Populära inlägg