Att ha hus!

Det här med att ha hus och aldrig känns sig riktigt klar eller nöjd tycker jag slukar energi. Spanade runt lite på styleroom.se för insperation - big mistake, Nu fick jag tusen "så vill jag ha det idéer". Jag vill så gärna ha en altan på baksidan, som sitter ihop med uterummet. Uterumnet funderar jag skarpt på att ta bort väggarna på så det blir en stor altan alltihopa. Hur snyggt är inte detta: 


Vill ha!! Andreas om du läser här kan du väl snickra ihop detta lite qvickt ; ) ? 

MEN om jag/vi fixar altanen, då kommer jag vilja måla om hela huset och målar vi om huset måste vi måla garaget, stugan och carporten också (måste ju matcha). När det då är gjort kommer vi vilja byta taket och då både ytterdörren och altandörren, säkert fönster också. Men inget av detta kan vi göra förren värmepannan är bytt, då det känns som prio ett att kunna duscha varmt snart! Ja ni hör ju, det ena drar det andra med sig och då är jag inte äns halv klar inne i huset, Badrum, hall, tvättstuga är inte gjort något med. 


Någonstans måste jag ju börja, men var? 



Kommentarer

Populära inlägg