Började bra - slutade i katastrof!

Det är måndag, fantastiskt måndag på alla sätt, det är även lönedag och inte nog med det så gick min provanställning över till en tillsvidareanställning just idag! Det är egentligen inget av det jag just skrev som är speciellt kanske, måndag är det ca 52 ggr om året och lön ungefär 12 ggr och anställningen var jag inte orolig för men det är som med allt annat en inställningsfråga, jag väljer att se det positivt och något värt att vara extra glad för - då blir min tillvaro lite trevligare. Ni väljer hur Ni vill ser Er måndag, kanske är det just bara en till måndag, 

Jag skrev ovan, det visade sig bli allt annat än en helt vanlig måndag! det blev en hemsk måndag! 

Något som gör att jag aldrig kommer glömma denna dagen, aldrig! skriver mer om det en annan dag, när jag inte är arg, ledsen, besviken, rädd och förbannad, allt på en gång! 

Kommentarer

Populära inlägg