Sluta på topp! 

Jag har bestämt mig för att fredagar ska vara bra dagar, att jag ska sluta arbetsveckan med flaggan i topp, go känsla i kropp o knopp och inga tunga orosmoln. Idag och denna veckan lyckades jag exemplariskt måste jag få säga. Idag hade jag en riktigt, riktigt bra dag. Jag hade bestämt sedan innan att jag skulle jobba hemma men jag kände för en ny miljö, det blev mitt andra hem i livet - First Hotel i Olofström. Jag satt i frukostmatsalen och jobbade hela förmiddagen, fick mig att känna som om jag bodde i en storstad. Att kunna sitta jobba, ta en kaffe, ta två och tre också, se folk runtomkring mig utan att de tar något av min tid. Jag åt frukost, drack 3 cappuccinos, avklarad 2 bra teams möten, mycket bra till och med. Mötte upp mamma och min stora pojk för lunch, storstads känsla återigen. 

Kommentarer

Populära inlägg