Jag skulle stannat i skogen! 

Tänk att det är fredag nu igen! Härligt och fantastisk på många sätt, en kanon vecka till har gått, jag känner jag har koll och haft både roliga och utmanande arbetsuppgifter i veckan (nej det ena tar inte ut det andra). Dock är jag trött, väldigt trött och jag längtar efter morgondagens sovmorgon. Jag är trött för jag var vaken till kl 01:00 i onsdags vilket är helt olikt mig, jag hade lite feeling och fick massa bra jobbgrejer fixade där mellan 21-01 men som sagt det kostar på sig när jag är van vid att sova kl 22 (som senast!) 

Jag har haft svårt att få till både tid och motivation för träning i veckan villket stressat mig enormt, helt utan anledning egentligen, ingen annan som vet vilka pass jag planerat och därmed missat mer än jag. Ingen annan som varken vet eller bryr sig om vad jag väger, har för mått, äter eller tränar, eller ja just nu är det jag och min PT, men förutom det -ingen! Det är bara en press jag sätter på mig själv. 

Planerna för helgen är att få till träningen, zekes träning, Lokes träning och hålla tummarna för Vikings tävling (han ska på skytte med sin pappa)

Kommentarer

Populära inlägg