FIDAY!


 Alltså var tog denna veckan vägen ? Jag minns mitt lilla vemod av måndagsångest som om det vore i morse och så vips är det fredag och helg - igen! fantastiskt! ja det är faktiskt fantastiskt. Vi kan ju välja att tycka det är jobbig att tiden går så fort eller bara ler vi och tänker att det är kul att vi får vara med. Jag väljer att tycka att det är roligt så länge det varar! 


Fredag idag och det är mysigt tycker jag. Vi ska äta tacos och vara hemma (hoppas jag) Våra hemma kvällar kanske inte är så lugna och behagliga som jag tänker mig nu innan, men de varierar, vi har mellan 1-4 barn om helgerna, åter igen det varierar, jag vet oftast inte fören samma dag hur många det är kvar över en helg, så är det säkert för de flesta som har barn med olika uppsättningar föräldrar och värre blir det säker när de själva lägger sig till med en egen vilja, kompisar och annat "häng". 




Kommentarer

Populära inlägg