Avtal och knät!

Idag har jag skrivit ett utkast till ett avtal som jag hoppas ska gå i lås, jisses så spännande! Jag vill inte skriva mer om det just nu då det finns många aktörer med i bilden och mycket som kan gå fel = inte gå som jag vill! Men känslan att skriva ett stort avtal och att något nytt är nära är uppmuntrande i sig. Jag har också de sista dagarna blivit väl medveten om vad som händer om man inte lusläser en offert eller ett avtal, det blir hjärtklappning och det blir dyrt, vad det är vill jag inte heller delge, än. 

Igår var jag hos sjukgymnasten, det är inget som är sönder i mitt knä, "bara" överansträngning. det var skönt att höra, jag behöver bara vila mitt knä lite, med betoning på lite eftersom det är viktigt att ändå vara i rörelse. uppehåll från padel en vecka, faktiskt lite jobbigt i sig, men det är det eller ha ont hela tiden så får jag stå ut. Jag ska vila från kastgrenarna nu tänkte jag, 4 castorama är 3 mer än vad jag är van vid, jag vill tro att jag kastat sönder mitt knä och inte skylla på padlen som är min nyfunna hobby.




Kommentarer

Populära inlägg