Fredag igen -tacksamt

Vilka dagar, vad jag får vara med om mycket, väldigt tacksam för detta. Min vardag är allt annat än trist! 
I morgon är det fredag igen och nya saker på g, i morgon ska jag till vackra Eriksberg hela förmiddagen , där möts man av djur och natur i all sin prakt. Personalen bär chaviler och allt är Snyggt och prydligt, nästan så jag inte passar in om jag inte tar pälsen i morgon.

 Idag stog vattenmätaren på 99,2 m3/s ska vi komma upp i 100? Jag tror inte det men tro det eller ej, jag kan ha fel! Inte att missförstå, vi vill inte ha mer vatten, det är ok nu att jag vill att det står 100 är enbart personligt, något vi kanske aldrig får uppleva under vår livstid igen !

Kontakter med media, hovet, myndigheter, polisen och fantastiska människor med fantastiska liv och historier har blivit min vardag, vem kunde ana detta, kanske är det någon som ser till att bra saker sker, kanske bygger vi våra egna öden helt på egenhand, vi tror och tycker olika, synd att inte alla är medvetna om detta !!! 

Hade även en fantastisk lunchdate idag, ni vet när man träffar en människa som vet vad jag menar när jag förklarar saker, låter simpelt men tro mig det händer inte varje dag att folk förstår sig på mig! 



Kommentarer

Populära inlägg