Sköna söndag

Fultt ös - det är det som gäller här! Vi steg upp vid 8 tiden, frulle och sen var det dags att renovera lite, alla element tog vi ut huset och så har vi satt in långa balkar som håller upp ovan-våningen (hoppas jag)
vårt hem! - kommer bli toppen! 

Sen fick jag 6 barn på nacken, jisses - mina nerver är inte gjorda för för så många barn. Viking har hittat en ny vän som bor här i närheten. Det är snarare så  att  vi har hittat honom och låter dem leka, då vi tycker det är roligt att han har en vän i samma ålder här.

Idag har det varit hett- väldigt hett! jag sprang en ny runda 10,5km stannade gps på. 56 minuter. I denna hetta är jag väldigt nöjd - mycket bra runda - upp och ner! 

I morgon börjar en speciell vecka - min sista på 20-strecket.... jag ska njuta av att bli 30, älskar bli äldree, låter skumt men så är det!  

Kommentarer

Populära inlägg