30 ÅR

Nu är 30 strecket passerat, härligt må jag då säga! hade en bra fördelsedag, självklart jobbade jag vilket var ett bra beslut -för så mycket firad som jag blev på jobbet har jag aldrig blivit jag fick blommor ifrån höger & vänster - aldrig fått så mycket blommor innan! Kvällen spenderades på vägga där sambon bjöd på mat! 

Fredag var det fest - and that is all i have to say abaout that!!

Hade kalas på lördagen - Eléne lagade mat till oss - fantastiskt, ska komma ihåg att ladda upp bilderna på maten, ljuvligt! 

fick många bra presenter, men då jag fråmst skriver här som en träningsdagbok är klart den nya gps klockan en favorit  


Allt detta kalasandet gickt ut över min träing, vilket resulterade i vila -3 dagar, inget bra och framför allt var fredagens lilla fest inget bra för träningen, om jag åtminstone kunde sagt att jag haft roligt! men nu grottar jag mig inte mer i det utan - tar nya tag. 
Igår sprang jag 7,5 km, hade ont i magen hela rundan, men gick ändå ok! 
idag 3,6km, en kortis mest för att testa alla nya inställningar på klockan.

Kommentarer

Populära inlägg