Helt slut

Känner mig som en slagen hjälte (hur de nu känner sig?)
Startade upp hårt efter semestern, arbetat 4 frukostar i veckan vilket innebär uppstigning 05:30, sen är det fullt ös fram tom 12:00, efter det får jag ta tag i mina vanliga sysslor, fast ärligt talat har jag inte hunnit med hälften av det jag planerat. Det är just det som är spännande och kul (ibland inte så kul) med mitt arbete att det hela tiden ändras, problem dyker upp, saker måste lösas (helst igår) Problemfixning på hög nivå.

Nåväl, inte nog med det vi har rivit ut hela vår nedanvåning, vi har alltså inget golv nere - det är totalt kaos, jag fattar inte hur och när detta kommer att bli fint igen! Känns som sista gången jag renoverar. Jag har burit brädor, golv, tak, väggar hela kvällarna.
Träna - ja sen ska jag ju träna också - det har jag fått släpa mig ut och göra, kroppen är sliten, men skam den som ger sig!

Igår blev det ett Ketellbell pass med svägerskan, riktigt gött - hon riktigt mosade benen på mig, de skakade när jag gick (joggade) hem.


det blir mycket jobb nu - tur att det är så roligt!
Ser ni elefanten ?



Kommentarer

Populära inlägg