Rekord

Idag har världensbästa Mormor varit här och hjälpt mig lite, hämtat Viking & Svea, Hälpt mig (mest Daniel) medmaten, diskat, passat viking så jag kunnat träna och sambon jaga - vilken klippa, tacksam är   minst sagt det ord jag kan använda - vad skulle jag göra utan min mamma?

Jag joggade en "vanlig" runda runt sanbäck ca 8 km, ny rekordtid 42 min, men jag fick ont i magen sista 2 km. Ont i hela magen, fick springa som en fällkniv - Whats up with that?

Igår vila och dagen innan dess (tisdag) var det backträning tillsammans med underbara Leonora, vi värmde upp i "backen" men barnen på ryggen naturligtvis, sen satt vi av dessa och sprang upp och ner upp och ner X8 - gött!

Annars är det verkligen fullt upp nu idag har varit en hel,,,,es dag på jobbet - kännde ibland för att lägga mig ner och skrika! Men jag är alldeles för rationell för det - finns inget som jag inte löser! - Fixar nog alla bekymmer i morgon (,,eheehh,,, jaha imorgon var det ja)

nu sova ... 

Kommentarer

Populära inlägg