lång vila

I hela 2 dagar har jag vilat nu, ofrivilligt faktiskt då det idag helt enkelt inte stog tid til det. Ibland är det andra sakner som måste gå före och just nu kännde jag att det kan faktiskt vara en fördel med en exta vilodag. Om min tes är rätt får jag reda p åi morgon - då en ny runda skall prövas.

Daniel har ritat ut en runda till mig som jag tror är kanon - enda felet är att vårt hus verkligen ligger vid "foten av ryssberget" (ett utryck som jag annars avskyr) detta innebär uppför de första 2 km - rätt upp!

Idag har vi beställt ett kök - jisses va kul! Ikea får det bli det är det vi har budgeterat med - så det får det bli! Viking var hos farmor under IKEA visstelsen - mycket lyckat, de hade åkt tåg, varit på mc, kristianstad och lekplatsen. bådatvå var lyriska när vi kom för att plocka upp den lille mannen.

nu är det nanna som gäller,

Kommentarer

Populära inlägg