Ny vecka med Bröllopsdag!

Efter en vecka med mycket innehåll var det fler än jag som var söndagstrött i familjen igår. Nu är det åter ny vecka, ny semestervecka. Idag är det dock inte bara det: måndag och semester  det är även vår bröllopsdag, 8 år idag. För 8 år sedan var vi i självaste NYC och hela dagen gick perfekt! Jag gifte mig med min Dröm Man och allt var perfekt! Vi hade späckat schemat, frukost, smink, blommor, foto, limo, restaurang, ja det låter inte så mycket men allt detta bokade jag hemifrån, andra sidan Atlanten och allt på olika delar på Manhattan. Men jag får nypa mig själv så bra det blev, allt funkade, ALLT, och det som inte blev som det var tänkt blev bra ändå. Vår vita hummer limo krockade, men det var ingen som skadade sig och allt löste sig. Vi hade en grym präst, solisten sjöng jättefint och restaurangen var mer än vi någonsin kunde drömma om, det var samma restaurang som de filmade i Sex and the city, Budakkan, det var samma magiska bord till och med !!!WOW. Jag och Andreas har besökt detta ställe efter och maten där är grym och atmosfären är helt one of a kind! Jag önskar att jag får uppleva det en gång till i livet, gå på restaurangen alltså, Gifta mig vill jag aldrig göra om, såklart, jag vill vara gift med Andreas resten av livet! Jag kan tänka mig att förnya våra löften någon gång dock, kanske vore något för när det är 10 års Bröllopsdag?! Vi får se, där är ju även året då Andreas fyller 40.      

Idag har vi köpt en gemensam bröllopspresent som vi ska hämta senare idag! Som förhoppningsvis också blir ett minne för livet.     

En av de saker som jag är glad att vi la pengar på är fotografen, vi har massor, massor med bra bilder från vår dag, här är bara några utav dem: 









  





Kommentarer

Populära inlägg