Skriv ett positivt inlägg! 

Varit o fixat naglarna nu ikväll, lite vardagslyx såhär en torsdag, fick även till en Putteliten joggingtur! Under nagelvården bjöds det på körsbär, så goda och så vackra ! 

Jag får verkligen anstränga mig för att skriva ett positivt inlägg, känner mig allt annat än på topp och stackars Andreas som just kom hem möttes av tårar istället för ett glatt välkomnande hem. Måste hitta mitt flow igen,  Om ni ser det någonstans kan ni väl säga till. 

Kanske bara lite semester som behövs, dock ser det ut som om första semesterveckan blir allt annat än semester lik,,,, men stopp nu blev det negativt, då byter vi ämne! 

Jag och Viking var och fick zeke klippt i förgår, och jisses, fick hem en helt annan kille. Häftigt hur en frisyr kan förändra 



Kommentarer

Populära inlägg