Orkar du? 

lämnade zeke med mamma idag och var på jobbet en sväng, riktigt trevligt, längtar lite till nästa vecka, det är så mycket spännande saker jag lär mig hela tiden. 


Efter jobb var det husvisning på agendan, dessvärre var det på tok för mycket att göra vid huset, annars super charmigt! 

Vår träning var inställd för kvällen så vi tog beslutet om att jogga en runda. Efter att jag föreslagit runda sa min kära make "orkar du det då?",,,, eeee ja NU gör jag!!! Typiskt manlig ogenomtänkt kommentar! Zeke fick hänga på i vagnen och det gick riktigt bra, speciellt för mig som inte behövde putta! 8,5 km slutade dagens prestation på vilket jag är så nöjd med, jag är lite tung just nu för att få riktigt bra flyt i löpningen men jag tänker att det ena ger det andra! Alltså inget kroppslig gnäll nu utan bara tyngden som belastar mina ben. Här har jag och min bror fått helt olika gener, han är lätt och lättränad, (tom mina barn tror han vinner allt)  jag själv däremot blev lite mer stadig och får kämpa för att få fram kondisen. 

När jag träffade Andreas kunde jag springa ifrån honom lätt, längtar lite efter den känslan, att med lätthet jogga 1 -1,5 mil. Kanske skulle anmäla mig till något lopp så jag får lite motivation till detta ? 

Nepp, det är inte hundskit i påsen, det är kantareller, och JA jag joggar så sakta att jag faktisktvkan se dem.  


Hittade gamla bilder häromdagen, jisses så mycket kul jag varit med om, tacksam för det, och jisses så många frisyrer jag haft! Jag har beslutat mig för att sluta färga håret, jobbar dock ännu mer med mig själv efter bilderna om detta är rätt beslut. Ska jag kanske tok blondera det, Brunt svall, kort svart ? Kommer mitt hår bli grått nu när jag inte påverkar det, eller tvärtom må bättre ?

Kommentarer

Populära inlägg