Blev ju inte så bra det här! 

Jag har verkligen fått brottats med tankar om mycket sprida ting den senaste tiden, premiärer, död fisk, oordning, föredettingar, priser, stratergier, försäljning, företag, personal, barn, lakvatten, olidlig, och nu sist shuntningar vs klunkningar! Alla dessa ord säger ju inget för er som läser men för mig har det nästan inneburit kortslutning! 


Jag erkänner mina brister och misstag och har offentligt blottat dem de senaste dagarna jag kom att tänka på en föreställning med David Batra som handlar om varför det är så svårt för vuxna att erkänna misstag och helt enkelt säga "blev ju inte så bra det här"  konstigt va ? 

Jag lär bli kallad både det ena och de andra bakom min rygg, men det är ett val jag gjort i de roller/ tjänster jag valt och så länge jag kan stå rakryggad så får ni/de prata på bäst Ni vill. 



Kommentarer

Populära inlägg