Onsdag!

Igår tog jag mig i kragen och drog på mig löparskorna, så välbehövligt och helt ofattbart att jag åsidosätter detta när det blir mycket. Jag blir så mycket piggare av att ha tränat! Planen är att ta kläder med mig till jobbet och ta en tur på lunchen utmed sträckan. 

"Hur går det på nya jobbet?" Den frågan får jag några gånger om dagen, och den är jättesvårt att svara på. Mina dagar är helt fullspäckade och jag hinner inte med hälften av det jag vill, jag längtar efter lite andrum, lite tid i att få njuta av mitt nya härliga jobb som fiskmästare. 

Media har väldigt lite förståelse i att jag är "ny" och skulle behöva sätta mig in i saker lite mer, deras attityd är mer "hon är ny, henne kan vi pressa lite" "vi vill ha svar nu och det får du minsann vänja dig vid!"... så har det varit hitentills, märkligt tycker jag, att medier är otrevliga är något helt nytt för mig! Avundsjuka? Missunnsamhet ? jag vänjer mig snabbt så ingen oro för mig! 

Men jag har också varit med i en väldigt positiv mediasväng, proffsiga, possitiva, härliga människor. 
Mer än så kan jag inte säga om det ; ) 



Nedan är Vackra Kungsforsen, tänk att jag har denna vy varje dag, hoppas jag har vett att uppskatta detta varje dag i väldigt lång tid framöver. 



Kommentarer

Populära inlägg