Mörrum

Haft två fina första dagar på nya jobbet, sjukt ovan kännsla att helt plötsligt vara ny och den som kan minst om stället, ni som känner mig kan ju föreställa er hur jag inte riktigt är bekväm med detta. Jag försöker njuta av att vara "ny på jobb" men känslan att jag önskar jag kunde allt redan nu är ständigt där! Måste dock säga att personalen är trevliga och står ut med alla mina frågor och har ännu inte ställt mig mot väggen alltför mycket. 

Idag har jag fått guidning av hela sträckan, vi har varit nere vid havet och hela vägen upp till hemsjö, vilket ställe! Eller vilka ställen rättare sagt för där fanns många guldkorn som jag längtar efter att få visa upp för de närmaste. 


I morgon har jag ett fullspäckat schema, från 9-16 är det uppbokade möten av olika slag, spännande! 



Kommentarer

Populära inlägg